Oykmmkrkn Kilosu normal dedi doktorum hatta köyü yaoiyordu kokusuz tahlil yaptık temiz çıktı ama eskiden daha doluydu nromal mı acaba sütümde geliyor
vuslat1108 Oykmmkrkn bizimde bez sayımız azaldı 4 ay kontörlünde tahlil ve böbrek ultronu yapıldı bı sıkıntı çıkmadı şükür doktor öyle dolundolu 5 bez olmasına gerek yok 4 kez altını ıslatsa yeter demişti