Merhaba uyku tulumu aldım kızıma bir ya oldu. Ama giydirdim ilk bi hafta yok yani dediği gibi sıcak tutmadı. Isı sabaha karşı düşünce çocuk buz. Ve hiç yardımcı olmuyorlar. Aramadan yok aradık size ulaşamadık diyorlar aynı bir zaman kargo şirketlerinin yaptığı gibi. Var mı benim gibi olan durumu? Şikayet et etmek istiyorum ayrıca