Soes_2020 benim 9. aya kadar hiç gelmedi. Kızım 9. ayda memeyi bıraktı ama sütüm gelmeye devam etti biraz. O zaman doktora gittim. Prolaktin hormonun yüksek olabilir o yüzden adet olamıyorsundur dedi. Şimdi kızım 11 aylık olacak sütüm de tamamen kesildi. Kahverengi lekeler şeklinde gelmeye başladı biraz ama sökülemedi hala. Gerçekten çok rahatsız ediyo hem şiştim hem de sürekli sıcaklıyorum :(