Leylamoms canim herkes kendi kullandigi mamayi onerecektir burada. ancak her mama her bebege iyi gelmiyor malesef ki. kizim gazli oldugu icin cok mama denedim ben o zamanlar. mesela bana aptamil alma kof kilo yapar gaz kabiz yapar dedi herkes. ben hipp combiotic ile baslamistim kizim 1 haftalikti mama takviyesine basladigimizda. ama kizim gaz ve kabizdan kivrandi. sma aldim duzelmedi aksine ishal yapti. bebelac gold , bebekac nutrikonfor , similac denedim bana misin demedi. esim kiziyordu artik cocugu denek yaptin diye. son care aptamil aldim cocugumun tum gaz sorunu bitti. kakasi duzene girdi. diger mamalarda yesil kaka sorunu yasarken kakasi altin sarisi anne sutu alir gibi oldu. o zamandan beri 10 ay aptamil kullandim ben mesela.hic kof kilo yapmadi kizim 11 aylik 9800 gram. belki bir cok annenin bebeginden bile zayiftir yani. suan artik pahali gelmeye basladi bir de ek gida aliyor zaten diye sma aldim denedim gri kapak bbize iyi geldi mesela suan sorunsuz sma ile devam ediyorum 1 aydir kizim 11 aylik. hani demem o ki , kucuk kutu alip denemelisin. hipp genelde her bebege iyi gelen guzel bir mama. hipp ile bir dene bakalim bebis sevecek mi bir sorun olacak mi bak