ekim doğumlu Bebeğim var ocak ayında geri işe donuyorum 😭 şimdiden kendime zindan ettim evde kaldığım günleri tadını da çıkaramıyorum,düşünmekten bir hal oldum nasıl bırakcam nasıl ayrılcam, sabahları nasıl hazırlanıp cıkcam, gEce zaten bin defa uyanıyoruz sabah 7.15 de evden çıkmam gerekecek bebek ile ve ben bakımsızlıktan nefret ederim kendimi hasta gibi hissederim işim gereği işe sac baş yapıp gitmem de gerek hazırlanıp da nasıl cıkcam, yapanlar nasıl yapıyor Nası yetişiyor uykusuzluğa nasıl dayanıyor bebeklerden nasıl ayrılıyor . Eşim ben yardımcı olcam sana diyor ama onu demesi bile rahatlatmıyor beni😪Ve bebekleriniz onu bırakıp bir yere gittiğinizi anlıyor mu? Yazabilir misiniz acaba?