busrasilra14 Hanimlar merhaba🙋🏻♀️ Dun sukur sonunda dogum yaptim mucizemi kucagima aldim fakat dun geceden beri goguslerimin ucunda acima var fakat sabahtan beri de her cektiginde sizliyor. Ebrbekten hemen krem alicam ama baska onerisi olan varmi yapayim
Ebru-isil busrasilra14 hayırlı olsun canım sağlıkla büyüt. zamanla geçiyor acı ama tahinin üzerindeki yağ bana iyi gelmişti
Alisasevgi busrasilra14 bende hiçbişey işe yaramadı canım garmastan kapak vs . Ayva zamanı suan ayva çekirdeğini suya koy jelleşsin onu sür . Doğal ve işe yaradı bende
Lagertha busrasilra14 Benim de göğüs uçları ilk doğum yaptığım da yara olmuştu ve kanıyordu. E-Bebek’ten Lansinoh krem aldım ve iki gün kremi sürüp üzerine göğüs pedi koydum hemen iyileşti. Kişiden kişiye değişiyor kimisi gümüş kapağın iyi geldiğini söylüyor.Neyse ki bana krem yaradı ve gümüş kapağa gerek kalmadı. Umarım size de yarar.
NurrC busrasilra14 herşeyi denemiş tecrübeli biri olarak, en önce emzirme şeklinizi değiştirin videolar izleyin. Göğüs ucu yara olmasının en baş sebebi yanlış emzirme tekniği. Ne sürerseniz ne koyarsanız koyun düzelmez eğer yanlış emzirmeye devam ederseniz