emineckr çok normal canım ilk 3 ay neredeyse böyleler sürekli emmek istiyorlar öyle rahatlıyorlarmış kızımın doktoru demişti daha çok küçük sık sık emzir ama sana tavsiyem 4 aydan sonra asla emerek uyutmaya alıştırma evet rahatlık hemen uyuyor ama gece çok sık kalkıyor biz mesela bugün abartısız 8 defa uyandık bizimkide 5 aydan sonra alıştı 2,5 aydır ne yaptıysam başka türlü uyuyamadım 7ay 24 günlüğüz ve uyku problemimiz var desteksiz uyutmaya alıştır derim