Hatice6363 55 günlük oğlum bügünle 3 gündür kakasını yapamadı. önce yarım fitil verdim ağlamaya devam etti bende biraz sabun koydum ve hala yapamadı hanımlar tecrubelerinizi paylaşırmısınız ? randevu aldım saat 10 da hastaneye gideceğiz
Cgdmltr93 Hatice6363 ohaaa ne sabunu.. iyi misiniz siz. Hangi akılla sabun koyuyorsunuz yavrum yaa kendınıze koyun sabunu ne kadar acıtıyor bağırsakları mahvediyor hiç mi burayı takip etmiyorsunuz
Cgdmltr93 Hatice6363 3 gün normal bir süre. 1 haftaya kadar normal diyor doktorlar. Çok abartmışsınız bekleyin biraz zeytinyağı içirin mamasına katın ya da sütünüze katın 1 çay kaşığı zeytinyağı
Merve_96 Hatice6363 çok ağlayıp ıkınması kaka anlamına gelmez ki aynı zamamda gazda olabilir sabun nedir aman Allahım 🤔 hem 3 gün az bir süre doktorlar 1 haftaya kadar süre veriyor zaten siz boşa telaş yapmışsınız bir gidin doktorunuzla görüşün tabi içiniz bir rahatlasında da gaz damlası kullanıyormusunuz acaba
Hatice6363 Cgdmltr93 malesef kaynanamı dinleyip yaptım ama kızımda da yapıyordum hemen altına yapıyordu bir daha asla yapmıcam zaten