yaseminnduru İyi geceler herkese. 40 günlük bebeğimin kafasında Konak vardı zeytinyağı ve karbonat karışımını sürüp kafasına şapka taktım sonra banyosunu yaptırdım saçlarını taradım kuruladım konaklar azaldı diye sevinmiştim. Kızım banyo yaptı üşümesin diye şapkasını taktım. 5-6 saat sonra şapkasını çıkarınca saçının bir kısmı yapış yapış olmuştu sanki zeytinyağı sürmüş fakat yıkanmamış gibi bir iki saat sonra kafasının ön kısmı komple yapış yapış olunca baktım ki kafasındaki konaklar sulanmış gibi sarı sarı. Başına böyle birşey gelen oldu mu karbonat tahriş etmiş olabilir mi doktora gitmeyi düşünüyorum yarın inşallah önemli birşey değildir 😢😢
sanikosan yaseminnduru muhtemelen o bölgeyi farketmeyip yağlıyken tramadınız yıkanınca su toplamış gibi oluyor öyle kalınca. Bizim de olmuştu çok korkmuştum.
Rumeysakarakus Hiç bişi olmaz korkma ben türbanımla kazıyordu ilk oğlumun saçları aşırı girdi sarı noktalar görmüştüm doktora gittim adam bana dediki kızım sen iyi değilsin mercekle çocuk mu inceliyorsun daha yeni oluşacak konak var ama oluşmamış 😂 ikinci oğlum ise 3 ay konaklı gezdi suk bir tarafı ile geriye doğru tarardım banyodan sonra ise iyice kurutmak gerek