4 aylık oğlum gündüzleri taş çatlasın yarım saat uyur o da 2 3 saatte bir. Akşam ne keyif çayı ne dinlenme hicbisey yok, yoruyoruz oyaliyoruz karnını doyurup gazini alıp yatırıyorum, bir saat sonra kıprașıyor.En son ne zaman iki saat deliksiz uyudum hatırlamıyorum, gece gazını alırsam uykusu kaçıyor almasam kıpır kıpır.gaz damlası işe yaramadı. on dk yarım saat aralıklarla sürekli gözü kapalı ama kıpır kıpır. Açlıktan mi gazdan mi dislerdenmi bilmiyorum her gece uykuya elli kere dalıp uyanmaktan perişan oluyorum.Gece yarısı yatıp sabahın köründe kalkıyoruz. başka insanlarda görüyorum 8 9 gibi yatirip iki üç saatte bir emzirmeye kaldırıyorum diye benim evladım niye böyle değil demeden duramıyorum çaresizlik çok zor :(