Nescafe SeverusSnape o yüzden 2 yaş sınırı koymuştur o zaman cünkü doktorun genelde söylediği 1 yaşına kadar vermeyin oldu ☺️
Nescafe SeverusSnape ☺️ Ben yinede hemen 1 yaşına girer girmez verenlerden olmayacagım tabi tedbirli olmakta fayda olur 😇
SeverusSnape Nescafe kızım şu an 17 aylık. Ben laktozsuz süt kullanıyorum pancake, krep falan yaparken. Bi de devam sütü denedim çay bardağında vereyim dedim ama istemedi. Şu an zamanı değil sanırım :)
Denizezgi SeverusSnape benimkide devam sütü inek sütü ve formül mama içmiyor sevmiyor. Ne cins bebeler
Denizezgi Fitifiti ya süpersiniz çok teşekkür ederim. Inetrnette araştırırken baltaliyi gördüm fakat emin olamadım acaba iyimidir diye. Çok teşekkür ederim.