Aylık kilo alımı iyiyse doyuyordur aynı benimkinde öyle gece gündüz zırt pırt emmek istiyor. Emdikçe süt gelir mantığıyla veriyorum doymuyor mu diye dr a sordum kilo alımı iyi böyle devam et dedi. Mama ya gerek yok dedi. Açsa çok ağlardı susmazdı dedi birde