elifiii Maliki merhaba, kötü bir koku varsa enfeksiyon gibi bir durum olabilir. Lütfen doktorunuza görünün, haftalık kontrole gidin mutlaka.
Mervearslannn Maliki takip için hemşire aradığında kokulu kanama ya da akıntı var mı diye soruyor kontrolde doktorda sordu bir sorun olabilir hemşire ya da doktorunuza söyleyin kesin
elifiii Maliki antibiyotik kullanıyorsanız enfeksiyon vardır onun için vermişlerdir muhtemelen, bol su içmeye çalışın, ilaç kullanmanıza rağmen geçmiyorsa tekrar görünün. Kötü koku normal değil dogum sonrası. Geçmiş olsun.
Meliiskan Bende de aynı durum idrara giderken vardı iğrenç bir koku bende kullandığım ilaçlardandır falan dedim sonra ilk regli olduğumda gene aynı koku vardı nasıl tarif edeyim benzin kokusunun daha kötü hali .