Aybukemm Benim bebeğimde ilk düştüğünde 9 aylıktı ve aylarca etkisinden kurtulamadım,küt sesi kulağımdan çıkmadı,düştüğü yere bakamadım. Ama geçiyor elbette tüm suçluluk duygusu. Hangi anne yaşamadı,hangi bebek düşmeden büyüdü ki☺️ Allah hepsini korusun.