Patatesyanakannesii Benimki de 10:30 civarı uyudu,dün gece 12 de uyumuştu. Saat 1 de uyandı,anneannesi 2 saat salladı ayağında sonra babası devraldı yok olmadı uyandı bir kere ayaktayız. Ve 14. ayından beri böyle.2 bebeyle napıcam bilmiyorum.
Allah tüm uykusuz annelerin yardımcısı olsun🥺