Merhaba kızlar canım çok sıkkın bebeğim 5 buçuk aylık oldu 5. Aya girince doktor ek gıdaya geçirtti çünkü sadece mama yiyorduk. ( en kötü 125 yiyorduk en fazla 200 e yakın yiyorduk) Maşallah yiyor kızım verdiklerimi fakat mamayı çok az yemeye başladı canım çok sıkılıyor. Zayıflayacak diye korkuyorum çorba püre falan yapıyorum küçük bi kepçem var veriyorum o kadarlık doktor verebilirsin demişti baya zaman aralığıyla ilk tadımlar yaptırdım karnı doymamış gibi hissediyorum dokunduğunda karnına içine geçmiş derler ya onun gibi duruyor falan ya neyse bunlar değil de mamasınıda yesin istiyorum yapıyorum yenidoğan ya da ⅔ aylık Bebekler gibi 60 yiyo 90 yiyor çıldırıcam ya nasıl bi yol izlemeliyim akıl verin lütfen mamasını da yesin çorbasını vs falan da boğmamama rağmen böyle oldu çocuk kilosu ayın 11 inde 7 kilo 100 gr idi