bitanem123 benimki 5.ayından beri çekştiriyor.öyle böyle değil kulak arkasını tahriş edip kanatıyor.kabuk bağlıyor sonra bi daha aynı şeyi yapıyor yine yara oluyor.diş belirtleri arasında kulak çekiştirmek var ama bizim ki bundan mı bilmem.onun dışında kulak ağrısı zordur derler.insanı uyutmazmış,ağrı sancı yapar ağlar dururlarmış.huzursuzluk hâli de oluyormuş(annem demişti)bizde bunların hiç biri yok.benim sabah doktor randevum var bu soru da soracaklarım arasındaydı canım.10 aylığız biz eskisi kadar olmasa da yine yapıyor..