28 günlük bebegim var uykusunda surekli sıçrıyor ve boyle kotu bir sey görüyor korkuyor gibi suratini buzusturuyor. Ozellikle o sicramasi yuzunden tam guzel bi uykusu olmuyo normal mi acaba neden olur bu bilemedim cok canim sıkıldı insallah nedenini bilen vardır ya da ayni durumda olan var midir acaba?