Aselinam Merhaba hanımlar elimde hiç kullanılmamış el örgü kız bebek yelekleri var o kadar çok hediye geldi ki artık bir kısmını satmak istiyorum ilgilenen arkadaşlara fiyatta yardımcı olurum 🙂https://www.jup1.com/image/bcJdT
bitanem123 Mervee1 satabilir bunda ne var sonucta giydirmiyor belki başka bişi alıcak başka birşeye ihtiyacı var.
Aselinam bitanem123 ne iyi dediniz valla içimi okudunuz teşekkürler 🥰sonuçta fazlası zarar bunları satıp kızımın başka ihtiyaçlarını karşılayabilirim diye düşünüyorum
Mervee1 bitanem123 1000 tane aynı şeyden bana gelse 1 kere satmayı düşünmem sonuçta onu bana hediye getirenler mutlaka üstünde görmek ister satmam için getirmezler herlde
bitanem123 Aselinam kendıne gelse fazla fazla giydirsin o öle kullanır sen ihtiyacın olmaz satarsın canım ben bu insanları anlamıyorum canını sıkma sen 😊
Aselinam Mervee1 o sizin düşünceniz evde koleksiyonunu biriktirecek halim yok hem sizi niye bu kadar alakadar ediyor ki sizene yani
turansmom Mervee1 Sana kimse satar mısın diye sordumu peki? Hayır kendin satmayacaksan okeyde millete niye karışıyorsun. Sanki burda kötü birşey satıyormuş gibi atlamişsın hemen.
Dud_26ouz Mervee1 ben de satıyorum ihtiyacım olduğu için 😂😂😂 napacaz 2. Çocuğa mı saklayacaz o zamana allah büyük
Annis-ogul Mervee1 o senin düşüncen insanların moralleri boyle şeylerle bozmayın .kimseyi ilgilendirmez kadın satmak için koymuş yorum yapman için değil