Ben yaptırmadım kızlar nasıl oldu bilmiyorum aklımdan çıkmış annelik heyecanı yorgunluk stres birde büyüğümüz yoktu bize akıl verip hatırlatan belli bir zamandan sonra da yapılmazmış 1-2 aylık yapılırmış sünnet diye biliyorum bunu farz değil ama yine de aklıma takılıyor yaptırmayan var mı aranızda