Zeynep25 Valla canım ben biraz eski kafalı mi dersiniz artık bilmiyorum ama çocuğuma göre hareket eden biriyim oyuzden biraz erken başladım bende tattirmaya maşallah simdi 6 aya geldik tattirmalar bitti kabızlık sikintimizida atlattık bundan sonrada yavaş yavaş devam ins ben annenin evladına ayak uydularından yanayım 😊