Anneler benim bebegim dogdugundan bi kac gun sora kayinpederim kucagina almadan oglum besigin icinde yatarken kibleye donuk ezan okudu ismini soyledi bu acaba dogru olmusmudur kucagina alamiyodu kucukken simdi oglum 7 bucuk aylik bn tekrar birine okutturucaktim ama bidahada unuttuk bi kac kez esime dedim tekrar oku den dye tm dedi onuda unuttuk sizce tekrar okutmalimiyim yoksa onemli olan niyetmi olurmu oyle sizce?🌷 birde kamet getirmesi gerek galiba onuda yaptimi yapmadimi tam hatirlamiyorum aslinda