Sema9393 İyi geceler kızlar 20 gün sonra kızım kısmet olursa 1 yaşına giriyor kendi aramızda bi kutlama yapmak istiyoruz instagramdan kapıda ödeme seçeneği ile doğum günü süsleri sağan memnun kaldığınız bi yer varmı acabaa
Pirayee Sema9393 benim kızımın doğum günü bikaç gün sonra ama çekirdek aile olarak kutlayacagz cok süsleme falan yapmayı düşünmüyorum seneye inşallah telafi edeceğiz
Bsecill Sema9393 bende trendyoldan Bakıyorum balom zinciri ve balonlar alacağıö birde 1 yazılı uçan balon onu burdaki parti malzemeleri satan yerden bakıcam sanırım. kimse olmayacağı için çokta süsleme yapmam diye düşünüyorum zaten bebekte hatırlamayacak siz neler alacaksınız
CemreKerem35 Sema9393 ben İzmir’de yaşıyorum Barmar var burada bizzat gidip alışveriş yaptık 35li balon 8 TL . 1m folyo balon 10 TL balon zinciri 5 TL . Fiyatlar çok uygun internetten de satış yapıyorlar isterseniz bakın.
Berrinsoyagazi14 Bende partiden.com dan aldım kapıda ödemeli ne beğendiysem sorunsuz geldi tavsiye ederim 🥰
Sema9393 Bsecill işte benim ilk tecrübem ilk bebeğim hatırlamıcak evet ama resimlerle anı kalsın istiyorum masa yı duvarları süslemek istiyorum güzel bi elbise istiyorum bide . Trendyoldan baktım da yorumları okudum kafam çok karıştı
Pamuk_seker Sema9393 bende öyle düşündüm herseyini kendim yapmistim ani kaldi şükur simidede ikinci dogum gunu icin basladim hazırlıklara 😀eger cok sasali birsey düşünmezsen kendim yap.derdim cunki nette bardak tabak catal vs seylerle konsepti sisiriyorlar zaten kullanıyor bile paraniza yazik olur
Pamuk_seker Sema9393 balaonlari al konspet neyse artik zincir al sisir tak bitti sonra kecelerden isim flama yapabilirsin ben mini kavanoz aldim ustune pleksi kalp Rüya 1 yasinda yazdirdim en ustune keceden otrusunu yaptom icine bonibom ani hediyesi 1 yazisini kendim.yaptim ani hediyeligimiz kendim yaptim Bunlarda 2 yas haziligi icin minnie mause konseptinimiz altina kirmizi etek olucak tac masa ustu isimlikye yaptimda fotolarini bulamadim fikir olur belki
Sema9393 Pamuk_seker eline sağlık harika olmuşş ama ben kendime hiç güvenmiyorum :(( kavanozlar harika olmuşşş
Pamuk_seker Sema9393 digital magnet sayfasindan bastığım 17 kurus tanesi 2.yas icinde branda bastıracagim güvenilir hizli kaliyeli bir sayfa😇