Cizrelili canım klasik herkese veriyorlar onu, ama o damla için katkı maddesi var diye bir çok anneden duymuştum, bize de vermişlerdi ben direk attım, doktorumuzun tavsiyesi ve eczacı kuzenimin tavsiyesi ile SİDEFER damla kullanıyoruz , 7 aylığız bir şikayet görmedim daha, bayıla bayıla içiyor🥰