Doğumdan sonra ilk 15 gün bende aynı şikayetleri yaşadım başta sancı odasında üşüttüm diye düşündüm ama sonrasında dikkate tim ki süt geldikçe gece aşırı terleme oluyor du sürekli üstümü değiştirdim nemli olsa bile ve kekik suyu içtim sürekli benim geçti 😊