Kızlar rahat olun, bırakın bebekleriniz istediği gibi uyusun, üstünü örtmüyorsanız bir sorun olmaz Allah ın izniyle , oğlum 7 aylık ve boynunu tutmaya başladığından beri yüz üstü yatırdım gece gündüz, gaz sancısına da iyi geliyordu, şimdi büyüyor ve uykusunda şekilden şekile giriyor, kendini nasıl rahat hissediyorsa o pozisyonu alıyor🌸