Ayyy yoksa 6 Kasım doğumlu birini bulduuummm. 😂 Bizde 46. günümüze girdik. Çok fazla uykusuz kalmış. Emzik tutabilirse baya rahatlarsınız bence. Benimki de o şekilde kucakta üstelik ayakta gezmek istiyordu. Sonra envai çeşit emzik denedik, bir tanesini tuttu çok şükür. Onu tutunca baya rahatladım, ana kucağına koyup sallıyorum kendi kendine uyuyor. Tavsiyem emzik tutturun, ona uygun emziği bulun