Kızlar bebeğim bu zamana kadar çok güzel uyurdu geceleri 1 haftadır geceleri sürekli uyanıyor sallıyorum yine ağlıyor ağrı kesici veriyorum bi yeri ağrıyosa uyur diye yine uyanıyor ateşi falanda yok takip ediyorum hastamı diye yok gündüzleri güzel duruyor çocugum hasta olsa anlarım neden böyle oldu yinede bir yeri ağrıyormuş gibi ağlıyor uyanıp uykudan benim gibi olan varmı bir de ayaklarını vurarak ağlıyor hiç böyle yapmazdı