Mom987 bir ara bende sizin kadar zayiftım. Kilo almak icin yapmadığım sey kalmadı. Internetten arastiriyordum nasil kilo alabilirim die. Bi sayfada gordum zeytinyagi icerek 1 ayda 8 kilo aldım falan yazmıs birisi. Bende arastirdim yani aklima da yattı bende icmeye basladım. Hergece yatmadan once yarım cay bardagindan az iciyodum arkasina midemi bulandirmasın die leblebi yiyordum. Ve işe yaradı. 3 4 ayda 15 kilo aldım beni gorenler inanamiyordu o kadar degismistim. 45 kilodan 62 kiloya kadar cıkmıstım düşünün. Yani size tavsiyem isterseniz bi deneyin bisey kaybetmezsiniz. Internettende bakın kafanıza yatarsa sizde icin. Ama ben hakiki zeytinyaginin tadini pek sevmedigim icin yemeklerde kullandigimiz ayçiçek yagları varya ondan ictim onuda bekirtiyim. Siz hangisini tercih ederseniz artık. Hem bir zorlugu da yok yani. Biraz uzun oldu ama yorumunuzu görünce yazmak istedim belki faydam olur die :)