Benim bebeğim şuan 1,5 aylık birkaç gün önce biz de öyle bir sıkıntı yaşadık. Mememi bırakıyor sonra ger istiyor sonra bırakıp ağlıyor veriyorum bir daha ağlıyor. Bu şekilde sürekli ağlıyor alınca da bırakınca da. Ayaklarını falan çırpıyordu resmen. Sonra bir gaz şurubu getirttik internetten, onu kullandıktan sonra normale döndü. Sanırım gazdan dolayı öyle yapıyordu.