Zeyzeyim Kızım 18 aylık en son 11 12 gibi yediriyorum normalde sabah 4te uyuyor çoğu zaman uyku düzenimiz bozuk, gece acikirmi tekrar yedirmelimiyim
Aselhafsa61 Zeyzeyim 1 buçuk yasinda canim.doktorlar ablama 1 yaşından sonra cocugu gece emzirme dedi yedir yatir bi daha sabah o bide 8 buçuk da yatiriyor sabah 7 de kalkiyor doktor söyledi uykusunu bölmek iyi değilmiş yemek kadar önemliymiş uykusu
Damladerin Zeyzeyim geçmiş olsun kötü bi durum allah kolaylık versin. Uyku düzensizliği yemeği etkiler . Sabah 9-10 gibi uyandırıp öğlen mutlaka 1 saat uyutmaniz fazla uyuyorsa uyandırmanız gerekiyor ki akşam da erken yatması icin . Gece beslemeyin onun gece yemeye değil uyumaya ihtiyacı var gelişimi icin
Zeyzeyim Aselhafsa61 büyükler yedir acıkır diyor bende vermiyorum ama acaba yanlış mı yapıyorum diye düşündüm