Agdaya ne zaman sonra gittiniz hanımlar korkuyorum ben açıkçası dikişlerim acıtacak diye
Burcu2- 40ım çıkınca gitmiştim
Burcu2- Benim doktorum 2.aydan sonra önerdi bana
Burcu2- Ben de 40m cikdi gittim
3 ay oldu hala korkuyorum nasıl gidecem bilmiyorum