3 aylık olmak üzere kızım.beslenme konusunda bir türlü olmadı işte.elimden geleni yaptım ama olmadı.meme reddi kusma kilo alamama sonra da doktorun mamaya başlatması.mamadan sonra da memeyi hiç istemedi zaten eds ye kadar denedim.ama yok olmadı.sağıp sağıp verdim ama nereye kadar.ilk başta fışkırıyordu.şimdi damla damla akıyor.zamanla azaldı 2 gündür 20 cc bile çıkmıyor.galiba kesildi.bu strese üzüntüye iyi bile dayandı😔