Figen_ilter60 arkadaşımın oğluna da demişlerdi doğunca geçti down sendromunu herkese diyorlar artık moda olmuş resmen insanların canını sıkıyorlar herşey allahtan öyle de olsa evlat böyle de olsa evlat evlattır 🙏🏻🙏🏻 Kesin bişey değil tarama testleri falan dua edin Rabbime sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻♥️