Nur3452 saçını ya kuaför yeteri kadar acmamistir ya da açılmaya müsait değildir yıllarca sarı yaptım çok kuaför denedim kendimde denedim ama çok açılmıyor açılmadığı içinde istenilen renk olmuyor onun için ben bikac ay mor sampuanla idare edip sonra kestirip doğal saç rengime döndüm bıraktım artık çünkü çok actirmaktan bi süre sonra koyu renk boya da tutmuyor boyuyodum yikiyodum yine sarı 😅 ilk yikamanda yer yer gri diğer yerler olan rengin gibi görürsen kufretme bana başta öyle şeyler olabiliyor 😂 umarım istediğin gibi olur 😊