Bu eğitim sürecini temelli bitiren anneler var mı ? Biz geçeli yaklaşık 2 ay oldu başlarda kaka çiş dahil yaptı altına asla bez koymadım gece ve gündüz olmak üzere sonra bir dönem gece kaçırması oldu bir dönem ise çok güzel geçti kaçırma yapmadı ama sonra 15-20 gün kadar olacak hep çişi altına kaçırıyor oyuna dalıyor diyorum ama yok nereye giderse yapıyor bazen dışarı çıkınca yapmaz söyler ama evde söylememeye başladı babanneye giderken de öyle yapmaya başladı ne yapmam gerekiyor bir Öner’iniz var mı normal m yoksa soguk mu alıyor ? Max 21 derece oluyor gece evimiz öyle söyleyeyim ne yapacağımı bilmiyorum her iki üç günde bir yatak yorgan yıkıyorum