BirEylulMeselesii Kızlar benim gibi hala akıntısı geçmeyen var mı ? 3 ay oldu doğum yapalı ilk başlar kan geldi sonra azaldı şimdi de akıntı çoğaldı sarı akıntı geliyo sürekli günlük pedi gün içinde çok kez değiştiriyorum . Doktora gitmeli miyim sizce?