Evin içi 25 derece. (İlk defa giydiriyorum hep rahat edemez diye giydirmemiştim) 1.7 tog uyku tulumu giydirdim içine atlet ve kısa kollu zıbın giydirdim bir de çorap giydirdim 2 gündür kakası yeşil (armut ve muz püresi verdim belki ondan bilmiyorum) üstünü örtmek istemiyorum ama içim içimi de yiyor 😅 ne yapmalıyım arkadaşlar üşümez değil mi ?