Prenses_annesi22 Tugcegumuss 1 ay 22 gün ilaç kullanıyoruz hergün 4 öğün 8 damla cok şkür idare edyoruz ıyı gelıyor sanırım 🙄
Deletedmom5284 Tugcegumuss ben sab simplex + biogaia birlikte kullanıyordum birde bol bol masaj, i love you masajı öneririm sıcak tutmakta lazım ayakları beli karnını
defne_erva Valla 4.da bitti bizim ayaklarını uzat hareket ettirmeye başladı kendi gazını kendi çıkartıyor artık. Ölmüştük resmen hergün hastaneye gidiyorduk gaz sancısından :((