Iremasrnkrk sorumsuz anne deme kendine acımasız bi tabir olur. Ilk bebegin galiba tecrübesizlik diyelim. Bizde yaptık bu tip hatalar ilk bebeklerde. Insan zamanla kendince doğrular buluyor. Sen bildiğini ve aklına yatanı yap. Kaynanalar da her zaman herşeyi doğru bilmezler 😉