3 aylık bebeğim ayakta sallamadan uyumuyor bir yere gidiyoruz uykusu gelince kıyamet kopuyor illa ayakta sallayıp uyucak. Dışarıda işlerimi halledemiyorum korkuyorum uykusu gelip ağlıcak diye. Ya bebekler arabada uyur benimki yine uykusu gelince ağlıyor illa ayakta sallıcam. Ne zmana kendi kendine olduğu yerde uyuyakalır ya bi ben mi böyleyim