gozde__ doktoralianne bittiği günün gecesi korunmalı iliskide hamile kaldım . Hiçbir yönteme de güvenmiyorum artık 😂
Morcivert061 doktoralianne ben hep takvime göre gidiyordum arkadaşım bide adet bitimini dene kesin hamile kalırsın dedi🤣 o ay hamile kaldım
Edaa doktoralianne Olmuş bir kere canınızı sıkmayın zamanı geri alamayacağınıza göre hayırlısı olsun diye dua edin 🙂
gozde__ doktoralianne bebek dollenecekse gerçekten hiçbir yöntem ise yaramıyor . Benimkilerin arası iki yaş olacak Allah’tan 😂
Morcivert061 doktoralianne herşeyin hayırlısı neyse o olsun canım bende kızım 1 yaşındayken hamile kaldım bakalım doğunca nasıl olucak ☺️
2prematureannesi doktoralianne ben son olacağım adetin üstüne hamile kaldım 1 ayi bı kaç gün gecik gecikmem 19 gün gecikmemde yaptırdım test negatif şimdi yaptırmaya korkuyorum ya varsa diye
2prematureannesi doktoralianne Bende ondan korkuyorum valla ilk hamileliğimde biraz çektim erken doğum riski vardi şimdi hamile kalırsam aynı şeyleri bunda da yaşama durumum varmis kilodan dolayı bide tansiyon var bende o yüzden