YagmurDoruk bence onun ek gıda ile ilgisi yoktur.benim oğlum 9 ay 20 günlükken emekledi.dişini de akranlarına göre çok geç çıkardı.ilk dişi 7 ay 25 günlükken,geri kalan 8.ayın ortalarında çıktı hemde 4 tane birden patladı.ek gıda da sorun yok.ne versem az da olsa yer.fakat ben de ağırlık olarak anne sütü gidiyorum.hiç öyle günde 3 öğün ara öğün yapmıuorum düzenli olarak.mesela bugün sadece biraz çorba 1 dilim ekmek içi yedi.