Idilimm Merhaba, benim oğlumda 6 aylık oldu. Cuma günü aşılarını oldu bir sonraki kontrolümüz şubatta, aynı sizin gibi ama bizim aşı tarihi o zaman verilecek. Aile hekimi hemşiremiz çok bir soru sorup yönlendirme yapmadı bize de. Bende o an oğlumla ilgilenmekten çok soru soramadım. Ama bende ek gıdaya başladım. Sabahları peynirli yumurta sarısı bazen içine pekmez ekliyorum, veriyorum. Öğle uykusundan önce sebze çorbası. Öğleden sonra meyveli yoğurt. Bu şekilde ilerliyoruz :)