Merhaba, 11 aylık oğluma bi anlık gelen deli cesareti ile uyku eğitimi vermeye karar verdim araştırdım ettim neyse bi yerden bi şekilde başladık lakin 2. Günde çılgın bir kriz durumundaydı ve kararlılık kuralını yıktım çünkü amacım onu ağlatmak değil yalnızca sen memesizde uyumayı başarabilirsini öğretmekti nitekim memeyi verdik. Bugün 3. Gün daha çok uykusunun geldiği bir anda götürdüm odaya yanında oldum ama konuşmadım yada sürekli temas modunda değildim kaçtıysa yakaladım getirdim o kadar ama baktım ki kriz kapıda olmayacak galiba deyip yine açtım memeyi biraz emdi ama kısacık bir emme oldu bu ve sonrasında kendisi memeyi bırakıp 2-3 kez döndü tam dalmamıştı yani kalktı döndü ve arkasını dönüp uyudu şimdi sizce ben aşama kaydettim mi yoksa bu bir tesadüf müydü ? Gecede bi kaç kez uyanıyor meme için ama artkk vermek istemiyorum bunu nasıl yapabilirim yada aşamalı gitsem daha mı doğru olur yardım lütfen 😊