Defnesmommy 14 günlük bebeğim çok kusuyor nedeni nedir acaba bazen fışkırtarak kusuyor bazen sızıntı şeklinde. Bir de karnında şişlik var nedendir bilen var mı?
Melikederinakinnn Defnesmommy gaz canm gaz kusma nedenide cok fazla emiyor yada mama veryosaniz fazla veryosunuz hem gaz yapiyor hem rahatsiz eder onu gazni ckarmdan yatrmayn hcbizaman
Defnesmommy Melikederinakinnn gazını çıkardıktan sonrada kusuyor bazen kustuktan sonra da hıçkırık tutuyor yine emziriyorum mecbur geçsin diye bi de sarılığı var o yüzden sık emzir diyorlar ne yapsam bilemedim
[silindi] Benim kızımda da olurdu. Doktorumuza sordum. Gayet normalmiş. Burnundan da gelir,fışkırtır da hiç takılma. Sadece düz tutmaya çalış bir süre ve gazını mutlaka çıkart.