Yusra4242 canım sen burnun yada genzin tıkalıyken uyuyabiliyor musun yada rahat geziyor musun hayır. O yüzden napıyoruz bebeğimizi rahatlatıyoruz, minicik genizleri var temizlemezsek ani bebek ölümü sendromlarını yol açıyor. Bu bir rutin olmalı zaten günde4,5 defa bebeğinin burnunu açmalısın . Serum fizyolojik poşet alıyorsun eczaneden küçük poşet, 1 hafta onu kullancaksın. Bol bol da enjektör yani şırınga. Her temizlemede şırıngaya 4 ml serum alıp bebeğini kolunda yatırıp bebeğinin burnuna tazyikli şekilde 2 ml birine 2 ml birine vereceksin. Her 2 ml verdiğinde kaldırıp sıvıyı yutmasını sağlayacaksın. Akabinde ters çevirip gazını çıkarır gibi sırtına pıt pıt edeceksin. Arkasından aspiratör ile hüpleteceksin sümükcüğünü, genzindeki balgamı da yutacak. Bebeğin rahat emer rahat uyur. Bunu sürekli yap, hastayken günde 6,7 ye çıkarır sın. Hadi iyi geceler