Dilaratuana Her bebeğin huyu başka, demekki seninki de obur bir bebek. Benim kızım da 1 aylık daha doğru düzgün uyanıp da emmiyor. Uyanık bulduğum vakitlerde emziriyorum, yoksa sütümü sağıp şırıngayla veriyorum. Bazen benim de sütüm ona yetecek kadar çıkmıyor, bu da genellikle moralim bozuk olduğu bunaldığım anlarda oluyor. Moral gerçekten her şey, sütü o kadar çok etkiliyor ki. Bebeğine yetebilmek istiyorsan moralini yüksek tut. Sen iyi olacaksın ki o da iyi olabilsin. 😊