Urastaha ben de burada yazan arkdasları okuyup hemen eşime dedim yarından ıtıbaren emekleme ogreticez ,eklerinden tutuyoruz toto kalkıyor yurumeye calışıyor surunme sıfır😄biri yazmıs anne diyor altı aylık tum gun cocuga anne anne diyip durdum,cok pıs gaza gelıyorum hahaha ama ne aldar gereksız.demek anneler boyle boyle kıyaslama yapmaya başlıyorlar🤣