Emir29 Kızlar selam bebegim 3.5 aylik gündüz uykusu neredeyse hic yok ve uykusu olmasina ragmen uykuya dalmakta cok zorluk cekiyor humana nin bebekler icin iyi geceler yi varmış 1.haftadan itibaren kullaniliyormus yatmadan 1 2 kaşık veriliyor yan etkisi yok bitkisel deneyen var mı içinizde almayı düşünüyorum ama heralde dokunmaz.
Nazaykt Bi zararı yok canım verebilirsin gün içerisinde ara ara birer çay kaşığı verebilirsiniz doktor bize verin demişti ama bn pek faydasını göremedim anason vermiştim
DuyguOzkan Bnde kullandm ıyı geceler cayını hıc bi faudasını görmedm anason tohumu aldm aktardan yarm cay bardagı suyu kaynatıp içine 1 cay kaşığı anason tohumu attım soğuyunca suyundan 2 cay kasıgı verdm 1 hafta ıcınde gece uykumuz duzene grdı cok sukur 2 ay 21 gunlugz bızde